Nowe wyzwania, nowe możliwości!

 Co uwielbiam w mojej pracy? Zdecydowanie nowe wyznawania!

Projekt okładki do książki nie jest łatwym w realizacji. Poza wszystkimi kwestiami związanymi z techniką graficzną oraz poligraficzną trzeba również dostosować przekaz okładki do treści merytorycznej, którą w publikacji zawarł autor tekstu.

W ostatnim czasie miałam przyjemność realizacji kilku okładek. Jedną z nich tworzyłam dla Wydawnictwa Wyższej Szkoły Bezpieczeństwa z siedzibą w Poznaniu. Autorem książki jest dr Radosław Sławomirski z którym mam przyjemność współpracować na co dzień. 

Jak Wam się podoba?





Komentarze

  1. Dziękuję za pamięć o mojej skromnej książce. Bez dwóch zdań, jestem w pełni usatysfakcjonowany projektem okładki. ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty